Saturday, February 11, 2012

terputusnya persahabatan

'human can't life without a person named friend' how come ny ? boleh je aku hidup kalau takdek kawan !
normaly lee kan , setiap orang ade kawan baik , kawan rapat , kawan biase , kawan istimewa bagai . macam aku ! ape , kau ingat kau sorang jee ade kawan ? so , tak payah nak bajet sangat laa bodoh ! okeh , abaikan ayat tuu , tiada kene mengena dengan yang hidup mahupun yang mati . sebelom cuti raye cine hari tuu iaitu hari jumaat , telah berlakunye something yang tidak penah ku duge sebelum  ni . ceit ayat ! tak boleh bela . so ? do i care ? haha . (lupekan) . haa , uolls tau ke ape bende nye ? mestilah tak ! yeah aku tau , mesti jawapan tu yang korang cakap . oke=2 , sebelum aku merapu , mencarut bagai better aku infom je lhaa kat kome . kesian , da tunggu lame yee bang . haha (gile sebentar) . okeh , ceritenye cenggini . ade laa manusie ni yang bername SHAHRUL HELMI B HISHAMUDIN , budax sains extrem kot ! haha , jangan nak bangge sangat dengan kelas sains kau tuu . haha . mulut die mulut tempayan . geram betul aku dengan dy . aku memang kawan rapat dengan dy sampai ade orang kate aku couple dengan dy . huh ! peliss . bukan taste aku bhai . maybe taste korang kot . aku cite segale masalah aku dengan dy tentang kawan baik aku ny . masalahnye kawan baik aku tu da berubah . thats y aku cite kat dy . tapi niat aku bukan untuk mengutuk n menyakitkan hati kawan baik aku tuu . tak sangke dy kelam kabut sangat pegi cite kat kawan baik aku tuu . da lee hari tu hari jumaat , nasib tak de bende sial terjadi . nasib baik kawan baik aku tu bukan jenis yang suke gaduh , kalau tak , jam=2 tu jugak mesti dy serang aku . yang tak tahan nye , da cite segale=2 nye dekat kawan baikk aku tuu boleh pulak bagi tauu aku cenggini " fyda , aku da bagi tauu dy daa " adeh , lagi aku panas . tapi seb baik kau bagi tau , kalau tak sampai sekarang aku tak tau yang kau bagi tauu dy . ape lagi , aku ponn geram laa . balik umah , si mulut tempayan tu text aku . sorry , saya tak perlu reply text itu oke .

mase bukak sekolah , pagi=2 lagi dy da datang jumpe aku mintak maaf bagai . ceit , geli aku ! aku ignore kann dy . las las , bermbus jugak . haha ! tehn las sekali dy text kite dy kate ' aku dah buat keputusan , kau jangan cari aku lagi . anggap kite tak penah kenal bagai " huhu , dalam hati aku memang seronok . memang aku taknak kawan dengan kau daa . so , telah putusnye tali persahabatan aku dengan dy . thanxx god !
oke laa , kalau si mulut tempayan tu bace , aku nak cakap


  • aku tak marah kau dah
  • aku da maafkan kau
  • terime kasih atas segalenye
  • semoge kekal lame dengan NURUL IZZATI
  • cari laa kawan yang lebih baik dari aku (poyo je)
  • semoge berjaya for SPM 
  • jangan penah terlintas untuk berbaik dengan aku

k , thanx yee yang telah membace , mesti korang cakap cenggini kan ' alah , sebab tu pon sampai nak putus kawan , marah gile bagai ' ~~~> tutup mulut sudaa ! kbaii :P

No comments:

Post a Comment