Sunday, November 6, 2011

Faceboook oh Facebook !


zaman da berubah , dunie da maju . tu laa ayat paling cocok sekali seyh dengan fesbuk ny . sekarang ny sume ade fb kann , yang tadek ny bole dikategori kan sebagay manusie yang agak ketinggalan bak kate dalam satu artikel kad laman web fb . but , fb ny aku suke sb nak tengok notification gn orang add j pon , pastu daa tak tahuk nak buad ape . tapy kalo sehary tak bukak takbole ! tak tahuk nape . freaky damn ! bukan tu aku nak cite nye ponn . aku geram dengann facebookers yang suke lepas kan geram dorang kad situ , especially gegurl . majoriti nye ponn gegurl lha pon yang banyak pakay fb menurut kajian ape tah !

dorang selalu lepas geram kad fb kann , skunk aku lepas geram kad blog pulokk ! aku ngaku , aku ponn pena gak maki2 orang kad fb tapyy tadek lha sampy sebegitu terokk kan . setakat BABI ,BODOH memang sape2 yang tak beriman bole chakap . ny tak , ayat dy takdek pekataan tu tapy pekataan laen ! contoh lha kann ayat ny 'KOE ENGAT KOE TU HOT SANGAD KE ?" then , 'JANGAN NAK BAJET SANGAD LHA WEY BAGAY ".. and other lha kenn , so ape masalah korunk tuleh camny ? kalo tak puas hati face2face lha wey . sebenanye korunk tu yang bajet hot tuleh cm tuhh ! hhuuh ! menyampah gyle aku !

kawan-2 , baek kite henti kan sume tuu . kan dalam al quran ponn da tertuleh , setiap manusie tidak terlepas daripada melakukan kesalahn . kite sume same j . kalo siked2 tu takpe lha , kalo lebeh2 tu naik menyampah orang tengok . kite kad sini bukan nak perli sape-2 , tapy aku chaakap ny berdasakan environmet kad fb ny .
haa lagy satu , jangan engat yang like tu suke dengan status kite . kadang2 dorang tadek nak buad ape , minat kad korang ke , tak pon sb nak tolong penoh kan notification korunk , sb tu lha dorang like . so renung2 kan . kbay :)

No comments:

Post a Comment