Thursday, August 4, 2011

tak dek membe lha ...

adeh ! penat penat .... ase cm na buke teros un ade .....
aduuu ! tahan nafsu ...
hmmmmmmm .... ari ny na pos sal mbe ....
teros terang aku ckp lah ....
smpy skunk aku ta dpt knl pasti lg aku uny membe sejati ...
setakat ny ,,, aku ase fara kot 
tp ... ak tgk un skunk ny dy cm dha ta rpt dengan aku lagi je ..
rapat too rapat lha gak ... tp ta serapat yang dulu lha .
rehat un dy ta rehat gn aku dha ... dy asyk rehat gn salwa je ..
ukn jelez .. tp terasa lha beb !
3thn aku mbe gn dy .. ta de un yang kcu hbgn kiteowg ..
ble naek fom4 ,,,,?
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

bukan aku ta ngaku yang laen uh mbe aku ...
ngaku ... ! tp , setiap owg mst ade mbe sejati n mbe yang paling dowg sayangs ...
cm aku gak lha ....sorry tu says lha  kpd sape sape yang terasa....

kepda ZURIATI , WANY , NADYA ,..........
u all the best ...
aku syangs kowg sume ,,,
even thn ny bru kte rapat giler giler ,,,
tp ase cm dha lme mbe ..
siyes sembang !
hope kite tetap akn rapat cm ny next year ..
ukn setakat next year je ...
tp uwt selama lamanya >
SYIKIN ,,,
aku tetap syangs kaw wlpn kaw dha ta rapat gn aku !
lebiu sume my fenz ...

No comments:

Post a Comment